3rd April is the day

Assalamualaikum . Semalam , Rabu kan ? Hari ni maknanya Khamis . Lusa ? Mesti laa Jumaat . Haha .. Apa permainan kau sebenarnya ni mai ? Nak cte pasal hari Rabu . Semalam laa . Haa .. Ada apa dengan semalam ? Aku kahwin ? Calon pun tak muncul lagi . Aku berjimba ? Yesh ! Tepat sekali . Dengan my lovely girls laa . Uhuk . Poyo sebentar . =.=

Plan asal nak lepak bukit kat 11 je . Tapi , mungkin tak de rezeki nak lepak kat tempat terbuka , so kami kami ni semua decide nak pergi ke tempat yang lebih tertutup which is Alamanda . Tertutup sangat laa kan Alamanda tuuu . Dah calling calling semua , after zohor gerak . Aku Nad Qila Milin paling lambat . Hehe .. Dah tu , VIP ktorg laa . Macam macam . Nak pergi laa , tak nak laa . Jenuh ibuk mujuk nya , dia masih aja nggak mau ikut . Waduhh . Okay .

Sampai je , dah nampak satu group gadis gadis ayu kat depan Bershka . Tak menahan . Menggila amek gambar . Yang paling penting , rasa nak burst okaayyy bila nampak dorang tuu . Paling nak burst kat Ain dengan Diyana . Wok ? Hehe .. Yang ada pun semalam 10 orang je . Maisarah , Nadhirah , Aqilah , 'Ain , Diyana , Alyaa , Dalida , Amira , Sabrina and Aimilin . Patutnya Syiqin dengan Siya join . Tapi mereka nggak ada mobil . Okay . Indon .

Diyana dengan Sab bawak makanan tau . Best ! Lepak kat Rasa dah macam orang terencat yang comel . Haha .. bayangkan , 10 orang , semua tu nak sumbat kat satu meja yang tak bape nak luas . Pergh ! Mampat dia toksah cte . Haha .. Untung je semua kurus . Aku ? Heh .. ' Kurus ' . :D Diyana bawak kek . MasyaAllah . Sedap sangat kek dia . Thanks Diyana . Bake sendiri kayhh ? So , sape sape yang berkenan kat Diyana , boleh laa masuk line . Haha .. Gurau k Diyana ?

Semalam aku rasa macam nak lepuk Qila laju laju . Dia dah buat aku burst macam Rasa tu sekolah ktorg punya . Ada ke buat lawak antara benua dia tu sampai aku gelak tepuk tepuk meja . Paling mangat bhaaii . Ahaha .. Qila selekeh gila semalam . Adoyy . Dia banyak cakap ah semalam . Pot pet pot pet . Adoyy .

Tapi nya , semalam jugak laa first time keluar dengan geng paling sopan tu uhh . Alyaa Daly semua . Aku jadi segan dengan dorg sebab aku kan bukan nya betul sangat . Kalau dah dengan kawan tu , gelak tak ingat dunia adalah perkara biasa . Poyo . Aku tau tu . :)

Alyaa Daly Milin semua , sorry kalau sepanjang kita kenal korang , kita suka mengusik korang . Paling selalu kena usik , Alyaa . Kesian dia . Hehe .. Dia lembut sangat . Kena usik dengan aku pun , dia senyum je . Bagus betul . Tak membalas . Aimilin nii , keje dia nak menjawab cakap aku jee . Hee ~ seronok lawan cakap dengan dia . Nanti mesti aku rindu kau . Uhuk . Sab dengan Mira , diam sangat . Aku tak berani kacau . Haha .. Kalau Daly pun , macam Alyaa . Tapi , dengan Daly ni aku jarang mengusik . Tak tau kenapa . Ada aura maybe ? Ahaha ..

Nad 'Ain Qila Diyana . 4 orang ni , memang tak payah nak cte sangat laa . Banyak dah post pasal dorg ni . Yang aku nak bagitau , dorg ni kepala gila . Time menggila , memang betul betul gila . Hee ~ Ain yang kita tengok lembut pun boleh transform tau bila dengan ktorg semua ni . Haa .. Jangan buat main oi . Haha .. Pape pun , thanks girls untuk semalam . Next time , nak hang lagi roger roger laa . Yang dapat overseas , bagitau weyy . Aku orang first terpacak hantar korang kat airport . :D












Ni pengakuan yang tak pernah aku nak mengaku depan depan . Aku sayang korang sangat sangat . Sangat sangat lahh sayang . Haa ~ Alyaa , Daly , Milin , Sab , Mira , 'Ain , Diane , Nad Qila , sorry teramat sangat kalau aku ada buat salah kat korang . Kalau mengusik korang sampai korang terasa hati ke . 'Ain laa paling selalu kena sakat . Tapi lama lama tak jadi nak sakat lebih sebab kesian . :) Sorry tau 'Ain . Diyana pun . Sorry . Aku suka sorok barang kau . Suka specs dengan coklat kau dulu . Ahaha .. Nad Qila pun . Sorry . Selalu sangat gurau macam bongok je . Haha .. Yang lagi 5 orang tu pun , sorry jugak kalau kita ada buat korang terasa . Sorry sangat sangat .

Harapnya gathering macam ni akan ada lagi untuk 10 tahun akan datang . In shaa Allah . :) Sangat sedih okayy . Uhuk ! :'(

p/s : gambar ni sumber dari blog ain . Nak tengok lagi banyak , visit blog Ain kay ? Sorry jugak Ain amek letak kat sini . :)

Assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment