Lalala ~

Assalamualaikum . :) Sekian lama menyembunyikan diri , dah membadak je kat rumah . So , its time to mem - blog - ing . Oyeahh ~ I'm back . Kbai .

Tengah syok on FB tadi , dapat satu message dari junior .

kak mai
kak mai 
kak mai
kak mai
kak mai
doakan alya menembak
...
doakan ktorg
rindu seh
dulu akak semua yang jaga alya time menembak
skrg alya kena jaga dorg :(

Nak tau something tak ? Aku rindu junior aku yang sorang ni , and most important thing is , aku rindu nak menembak . Sobs sobs . :'( Budak kecik yang mengadu kat aku ni , namo nyo Alya Dalilah . Maaf sayang . Akak promote jap . Alya rindu akak , akak lagi lebih rindu kat Alya , kat junior lain . Akak doakan team 11(1) dapat top 3 . In shaa Allah . :)

Rindu sekolah . Tu je yang aku boleh cakap sekarang . Aku rindu cikgu Suhaila . :( Teringat time amek result hari tu . Ktorg berebut slip result aku tu . dah macam budak budak je ktorg berebut . Cikgu nampak aku je , terus , " hah Mai ! Meh sini meh sini . Cikgu nak tengok . " Aku belum sempat kira bape banyak A aku kutip , cikgu dah tarik dulu . Dah confirm nya laa cikgu check sejarah aku . Haha .. Free kena tarik telinga sebab sejarah aku B+ . Ngeh ngeh . Rindu Mama .. :(

Kalau orang tanya aku , Mai , andai kata laa kau ada peluang untuk pergi ke masa lepas , apa yang kau nak buat ? Aku jawab macam ni . " Aku nak belajar balik betul betul , nak kumpul segondong gondong kenangan dengan kawan kawan untuk aku cerita kat anak cucu aku nanti , paling penting nak peluk cium Mama Suhaila lama lama . " sumpah rindu diaaa . Uhuk uhuk . :( Besar mandat panggil cikgu mama ye .

Idea aku dah merajuk . Dia menyepi je kat dalam otak aku ni , tak nak keluar . So , aku pun kena tutup cerita laa . Maaf ye . Nanti kita post lagi . Huyy . Kita . :P

p/s : hey you . I'm sorry kalau terlalu kasar . Tak de niat . Lebiuu . :) Haha .. Pandai dah Maaaaiiii .

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment