Memang sajeeee je -.-

Assalamualaikum . :) olla peeps ! Sekian lama aku bertapa semata mata nak dapatkan ilham baru untuk post yang baru niii , baru sekarang rasa yakin and mangeeettt sikit nak bercerita . Actually , aku tak bape ingat sangat isi dia . Macam sakai kan ? K aku tau tu . Tapiiiiii , sumpah aku tak ingat nak cerita apaa . Mencik ahh ! Can someone help me to recover my memories ! Speaking lak aii . Krrrooohh ~ haha .. Nad ! Kita dah lama tak buat bunyi huduh tuuu . I miss you , sis . Sobs sobs .. ;(

Sebenarnya , aku dah lama tak dengar khabar kawan kawan aku . Korang apa cte ? memang dorang boleh tau laa aku tanya kat sini kaaannn .  Aku rindu banget sama kalian . Tak lama lagi in shaa Allah semua dah sambung belajaq . Huaaa ~ tak dapek nak gather daaahh . Bila nak lepak lagi weyyy ? Sumpah rinduu . Rindu gila yang tak tau nak luah macam mana . Haa .. kronik tu . Tapi tapi , aku harap korang sihat sihat lahh ye . :)

Malam tadi , tolong adik jemurkan baju sekolah dia . Tengah jemur dalam pukul 11 malam lebih , aku boleh bantai termenung . RINDU SEKOLAH BABE ! Serius tak tipu . Bila jemur baju adik tu , tetiba teringat time aku jadi pengawas dulu . My sis pun pengawas jugak . Bile teringat balik , punya jahat nya aku dulu . Hee ~ habis rules sekolah aku main redah langgar . Walaupun tak semua , but still ada jugak . :)

Masa form 4 , awal tahun ni . Tetiba ada orang masuk kelas , bagitau yang aku dapat jadi pengawas . Masa bila aku letak nama pun aku tak tau . Eh ! Bukan tak tau . Memang aku tak letak pun ! Sebab aku tau , jadi pengawas kat sekolah tu , keje memang berat nak mati . Dengan student nya yang 'baik baik' belaka kaannn . Haha .. rupanya my class teacher yang usulkan nama aku kat PK HEM . Adoyy . Memang saje jeee sir tu tau . Haha ..

Nak jadi cte , tak sampai seminggu lepas aku dapat tau tu , ada hari pertauliahan . Mau tak menggelabah aku cari baju pengawas kat sana sini . Gila laa . -.- pakai kemeja tauu ? Punya berkurun aku tak pakai kemeja , tetiba nak kena pakai lagi . Dah la dua tahun je . Waduhh . Tapi agak memoyo gak laa sebab dapat pakai tie lagi . Haha .. mau tak nya , last pakai kemeja pengawas , time darjah 6 kot . Ngee ~

Masa dah ditauliah tu , toksah cte laa kerek aku cane . Haha .. ye laa . Dah la time form 4 dikira pra senior , jadi pengawas lagi . Mau tak menggila jadi pengawas . Hee ~ time form 4  , kenangan aku jadi pengawas tak best sangat . Naik form 5 yang da bomb sikit . Haha .. ingat lagi time first day masuk sekolah time form 5 .

" korang ! Dah form 5 laa . Takut nak SPM . Tapi paling best , kita SENIOR kott . Hahaha .. "

Girls okayy . Kena faham tahap kecomelan ktorg cane . Uppss ! Haha .. dapat pulak gang aku ada yang pengawas . Dengan aku nya yang macam hantu dalam gang tu , lagi laa . Awal tahun tak de sangat rules sekolah ktorg langgar . Tapi , yang paling best , spot check . Mengejut punyaa . Memang terbaik laa . Budak budak bawak fon macam sekolah tu ayah dorang yang punya jee . Sekali dah rampas , boleh buat jualan fon kot . Anak orang kaya betul junior junior ktorg tuu . Mana main nokia daahhh . Main samsung ajee . Rasa nak campak dari tingkat 3 ke bawah je . Muka tau nak buat cuak . Ecehh .

Nak tengah tahun tu , dalam lab kimia . Rasanya , ada kot aku cte . Experiment paling syok seumur hidup aku . Basin boleh pecah . At least aku ada modal nak cte kat anak cucu cicit aku nanti kann ? Haha .. separuh mati ktorg menjerit . Paling tak menahan , baju basah kena air . Deyy . Nasib baik air . Kalau asid ? Nauzubillah . Pas tu , tiap kali kat lab , group ktorg selalu perform awal . Korang , eden rinduuuuuuuu ~

Sekarang , aku ada baca paper pasal ada satu sekolah tu , student dengan cikgu terhidu asid . Tetiba teringat time aku dengan Diyana nak amek Ammonia . Bau dia pun kalau korang dapat bau , boleh sesak nafas siaaa . Boleh putus fius jap laa otak korang tu . Aku sendiri , lepas terhidu je , tak dapat fokus aih apa yang cikgu ajar . 3 4 hari gak laa .

Korang nampak tak aku menyimpang ? Mula mula nak cte pasal aku teringat macam mana aku jadi pengawas . Sekali menyimpang ke sana sinun . Haha .. dah la tu . Tak larat aku nak merepek dahh . Yang penting , AKU RINDU SEKOLAH , AKU RINDU SETIAP SUDUT YANG BAGI AKU KENANGAN DENGAN KAWAN KAWAN , AKU RINDU CIKGU , AKU RINDU SUASANA BELAJAR DALAM KELAS , AKU RINDU SEMUA ! :(

Jumpa next post . Assalamualaikum .

P/s : ohh awak awak . Awak laa . Haa . Nak bagitau nii , FB tu bukan macam twitter awak yang awak boleh post banyak banyak kali . Nak post setiap minit , kau pegi twitter laa sakai ! Semak wall aku pulak . Bengang lak aihh .



No comments:

Post a Comment