Kebetulan ?

Assalamualaikum . :) Udah lama ya aku nggak post papa di sini . Aku agak sibuk . Poyo maiii poyo . Haha .. Sudah sudah . Kembali ke alam realiti . Sabtu lepas , aku bawa dua dua adik kesayangan aku , Mimi dengan Udin pegi Alamanda . Nengok wayang , merapatkan silaturahim . Ecehh ~ Mau tak nya , dua dua ni nak exam . Asyik terperap je kat rumah . So, bawak la keluar . Tapi , sikit sikit je Alam en ? Dah jauh tu yang aku berani bawak . Kalau ajak aku lepak KL , tak dapek laa . Redah roundabout besar kat tengah tengah tu pun aku dah serabut . Tension aw . =.= Kete membajet nak cilok cilok . Ergghh ! Ni kan pulak nak pegi KL . Maaf . Perkhidmatan ERL telah disediakan . So , naik ERL je . Hee ~ :D okay . Perangai merepek dia dah mai daahh . Ni payah niii . Haha .. Back to the topic . Membajet speaking . :P

Masa pegi Alamanda , aku bawak kete Abah . Punya Abah risau sebab kete kesayangan dia dipandu oleh anak kelam kabutnya . Haha .. Aku pun gayat gak bawak kete dia . =.= Jangan risau , Bah . Adik adik mata mata . Hee ~ Bayangkan , punya excited nya nak jenjalan dengan dorang , dah sampai RASA ni , aku boleh lupa kete tu kunci ke idak . Nampak tak yang aku ni tak de ciri ciri tokoh yang patut dicontohi ? Haha .. Punya kabut nya aku , lari pegi parking . Nak jadi cte , memang dah kunci ! Aku je yang pelupa . Mencik tawuk ! Pastuh , tak disangka sangka , kat RASA tu , ada kawan lama aku . Dua kali gak laa ktorg jumpa kat Alam tu .  Kebetulan kayy kebetulan . Jodoh kah ? Hahah ..

Pas tu , hari tu punss , pi lepak breakfast dengan budak manja tu . Tengah syok syok cte , dengan dia nya yang joyah kepoh kat situ , mengalahkan makcik makcik aku pot pet pot pet , dia boleh cakap kat aku ceni , " eh , tu bukan senior awak ke dulu ? " . Muka aku dah gelabah habis . Takut kot mana mana senior yang rapat en . Bantai kantoi free je . Rupas rupas nyasss , senior aku time aku form 2 . Ngee ~ aku pun dah lama sangat tak contact dia . Dulu ktorg rapat . Macam abang dengan adik . Tapi , since dia dah masuk U , busy ennn . So , sunyi macam tu je laa . Kebetulan jugak tuhh . Haa ~ Tak nafi yang aku rindu kau bro . :')

Pas tu pas tu , cte lain . Haa .. Tadi drive pi kedai . Abah pesan nak air 100plus laa , twister laa , Bliss nya laa , macam macam . Orang sakit tak macam orang sakit . Tapi , nasib baik Abah . :) abah kita demam . Sian diaa . Dah 3 hari . Okayy . Dah . Haa .. Aku dah la tak biasa pegi kedai drive sorang sorang . Selalu pegi dengan adik . So , punya gelabah nyaa cari parking . Dapat laa satu . Haha .. Yang tak menahan nya , mula mula ada sebijik kete ni kat belakang aku . aku dah bagi sign yang aku nak parking . Fine laa . Dia bagi laluan . Pas tu , aku punya tahap cuak dah overlimit , aku terkial kial kat situ . Cun dah sebijik kete follow belakang aku , sekali bila aku dah masuk parking , berderet gilaa . Semua nya gara gara aku yang baru dapat lesen P ni . Bila tengok jam , gilaa ahh ! Nak dekat 8 minit je aku tunggang terbalik kat parking tuh . Adoyy . Nampak tak aku mangat bercerita ?

Cte yang last ni , sekadar perkongsian . Ecehh ayat . Haha .. So , selamat membaca . Take care peeps .

p/s : Betul ke kalau kita suka kat someone , kita dah pandai nak merajuk tacing dengan dia ? Hmm ..

Assalamualaikum . Have a nice day ! :)

No comments:

Post a Comment