Randomememem :)

Assalamualaikum . :) hoyeahh .. lama gila tak update niii . Orang tu asyik suruh update jee . Apa kau pikir otak ku ini seperti mesin ? Haaa .. baku indon mari . Busy laa wehh . Sorry la tak de sumber bacaan untuk kau . Lagipun , habis segala gajet mak aku sorok . Poyo mai poyo . :P tapi , pape pun , aku suka orang macam kau . Setia membaca bersama kami . Kbai . Haha .. apa yang aku cuba nak cte sebenarnya kat sini doh ? Aku tak jumpa cte spesifik . So , aku lambak kan dalam satu entry je tau . Merapu tak merapu , aku punya suka . Blog aku . :) kaaaannn ?

Korang mesti dah dengar lagu Psy yang baru enn ? Alaa .. Gentleman tuhh . Pergh ! Merapu la siaaa dia tu . Tak sampai bape hari , dah bape ratus juta yang tengok . Untung gila diaaa . Pas tu pas tu , Gwiyomi . Okayy . Lagi comel . Suka tengok yang budak kecik tu jee . Yang parodi parodi tu , maaf . Tak best . :) penangan Korea memang menggila kat Malaysia kan ?

Entry ni , aku taip on 25th April . Means that , malam ni , flight Mak dengan Abah . Okayy . Nak ikuuttt . Pegi mana ? Both of them pegi Jepunggg . Maka tinggal lah kami adik beradik . Aku kena jaga adik adik aku yang nakal dia macam errrrr .. Haa . Dah laa yang sorang tu peel dia memang suka mengusik , yang sorang tu pulak , susah nak dengar cakap . Gila menduga dan terduga nya aku . Haha .. bab jadi driver dorang , ohh . Sudah semestinya la wehh . :) senyuman penuh redha dan pasrah . Hantar amek pegi sekolah , tusyen dan sebagainya . Rutin harian . =.= penat tau taaakkk jadi supir dorang niii . Heh .

Lepas tu lepas tu . Kakloooonnggggg ~ weh weh wehhh . Aku rindu kau laa . Hari tu jumpa kau , tak banyak pun kita cte cte . Dah la kau tak balik . Mak Abah pulak fly . Sape nak tolong aku handle makhluk dua orang nii ? Lama woii duduk dengan mereka . Haha .. kau nak final dah enn ? Buat elok elok . Doaku sentiasa bersamamu . Apakah ? Haha .. bukan selalu adik kau yang comel ni nak sweet sweet dengan kau . Sayang kau , Long . Muaahh !

Cte ironman 3 keluar hari ni kaaann ? Ye ke mai ? Kalau salah , tak ke kau dah segan kat situ ? Tak kisah laa . Korang , belanja aku . K thanks . Haha .. apa kau merepek ni maaaiii ? Dush !

Kelmarin kot , my fiancee call . Haha .. seronok kayy . Tak habis borak . =.= mulut kami yang riuh rendah sangat memeriahkan suasana rumah masing masing . Sangat meriah . -,- kita rindu 'Ain . Full stop .

Nak cakap apa lagi nii ? Tak de idea laa weh . Tadi banyak cte . Tapi ada gangguan , makanya harus berhenti di sini . Ada pape , nanti aku post lagi okayy ? Take care peeps . Love uolss .

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment