Be yourself .

Assalamualaikum . Post kali ni , berbunyi seakan serius sikit . post pun boleh ada bunyi ehh ?  Mungkin agak susah untuk aku bergelak ketawa . Tapi , itu laa hakikat nyaa . Makin poyo dah ni . Kita seteghet to de point je laa .

Kita hidup kat dunia ni , jangan hipokrit . Once you become like this , memang susah laa kau nak survive . Mungkin sekali dua kau hipokrit , orang tak nampak , temberang kau tak pecah lagi . Tapi ce kalau kau buat banyak kali , nak nak dengan orang yang teramat sangat kenal dengan perangai kau , memang kau masak laa .

So kau , jangan laa plastik sangat . Plastik kan susah nak dihapuskan . Sama macam perangai kau laa . Susah nak hapus . Adoyy . Alam maya , kau bukan main galak lagi bercakap . Pijak semut tak mati bhaii . Alam realiti ? Kau ganas . Lancang berkata kata . What theee ? Mana satu diri kau yang sebenar ?

Kalau dalam alam maya kau punya ayat semua manis , sorry laa . Aku angkat kaki keluar dari hidup kau . Aku cakap depan , aku tak hadap ada koleksi member macam kau . Buat susah hidup aku . Rasa nak jadi hipokrit plastik segala bagai , kau pergi bertenggek kat orang yang nak amek kau jadi kawan .

Maaf . Mungkin agak kasar . Tapi , serius . Aku dah tak kenal kau sape . Cakap dengan aku dalam message , bapak ahh . Lain gila kat luar . Just be yourself , dear friend . Aku tak benci kau , cuma BENCI perangai kau yang dah lain niiii . Aku perlu kan kau yang DULU . Please ..

P/s : jantina nya terpaksa dirahsiakan . Ecehh . :P

No comments:

Post a Comment