Random #2

Assalamualaikum . :) dikala aku ada idea ni , biar laa aku manfaat kan idea tu dengan meluahkan nya di sini . * dah diam merepek nye * mood petang , memang cenggini . Hehe .. Tingtong adalah perkara biasa . Dah kenapa baku ? Haihh .. Masalah . Time SPM taknak buat betul betul ayat BM karangan . * apa kaitan ohh * Dah . Moh kita balik ke topik asal .

Korang tau kan TYPO tu apa ? Kalau ada yang tak tau , aku pun tak reti nak explain cane . Takut tak sama maksud dengan apa yang korang faham pasal typo tu . * panjang gila kau nak cte * Yang aku tau , typo tu , kita tersalah taip . Kan kan kan ? Let say , selalu orang tersalah type okay . Jadi oaky . * tak payah cari contoh jauh jauh . aku pun selalu type macam tu * Bagi aku kan , comel sangat tau orang yang selalu mengalami masalah typo . * bukan promote diri sendiri * Sebab kan , dia mesti gelabah nak reply conversation orang . Bila dah typo , mesti gelabah type balik ayat betul . Bila dah gelabah , typo lagi . Haa ~ Sape selalu ceni ? Kita geng k . Kita geng . =.=

Hobi korang apa ek ? Nak share ? Kalau aku , semesti nya MAKAN . Muahaha .. Rasanya terikut family belah Mak . Family belah Mak , masyaAllah . Kalau boleh , tiap tiap minggu nak hang ramai ramai , cari kedai makan . * merapatkan silaturrahim laa katakan * Memang seronok laa . So , tak hairan laa kalau korang yang lamo tak jumpo den , kato kat den yang den ni makin tembam la , gemok laa bagai . Hah . Suka hati hangpa laa nak cakap apa . Mulut hangpa kan . Kbai . -_-

Tarikh untuk result SPM keluar memunculkan diri nya yang telah sekian lama sembunyi makin hampir . Macam mana susah nya result tu nak keluar , macam tu laa jugak susahnya aku untuk hidup macam orang normal . * ehh .. apakahh ? * maksud aku , kalau terfikir pasal result , rasa nak meroyan . Rasa nak cepat je tau . Then , what a relieved laa ~ Grr ..

Rasa rasanya , benda biasa tak kalau aku yang dok tanam anggur kat rumah ni , request kat parents nak macam macam ? I mean , nak pegi bercuti . Haa ~ Boring tahap kambing kat rumah wehh . Dapat keluar pegi bercuti pun , best jugak . Kan Abah ? Pegi Thailand yok cuti bulan 3 ni . Ala kemas rumah apa semua , then , Abah bawak laa pegi sana ehh ? * mengampu kau Jahh * Bab bercuti , memang ktorg galak . Hehe ..

Okay , penat dah mata hadap laptop lelama . Nanti aku post lagi k ? Thanks sudi layan blog bughok ni . sayang korang . :* Asaalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment