Post title ? Tak tau ..

Assalamualaikum . :) Aaa ~ ada orang tu , dengki dengan aku tau . Tah pape . Haha .. Dah laa sengal UBI BESI KARAT . Cikgu mana ajar kau macam tu . Laka laka sungguh kau , kawan . ^_^ Aku dah letak dalam koleksi aku ayat tu . Kbaii . Haa .. Lately , aku tak tau kenapa . aku suka sangat perhatikan orang . Maklum laa , dah dapat keluar dari lubuk penyembunyian aku , rasa macam dunia ni banyak berubah . * hiperbola jap *

Aku tak tau nak cte apa la weyy . Selalu je bukak blog ni , tapi bila time nak post , idea hilang serta merta . Mencik ! Pape pun , result dah nak keluar wey . Menghitung hari je nii . Rasa nak hentak kepala sape yang tak nak result keluar next week . Habis korang nak result keluar bila ? Tahun depan ? Aku tak larat doh nak tunggu . Sape yang cakap tak nak result keluar next week , kau pegi keluar Malaysia ahh . Menderita uhh ceni . Haa .. * dapat rasa tak penderitaan aku kat sini *

Program Latihan Khidmat Negara . Yes . PLKN . Okayy . Tetiba rasa nak pegi . -__- Bukan apa , ni semua sebab rindu kat kadet polis . Kem kem time sekolah dulu . Huaa ~ Rindu nak pegang senjata , rindu nak kawad , rindu nak main rentas halangan . Haha .. Poyo je semua tu . Yang dapat pegi PLKN , especially yang second intake 30mac ni , take care yohh . Have fun kat sana . Weet weet !

Ohh ohh ! Kau kau kau . Seronok mainkan perasaan orang ? Whoaa ~ Manusia macam kau kan , layak dipanggil PEMUSNAH , PEROSAK . Upss ! Kasar ? Maaf . Saya tak reti nak berlembut dengan orang macam awak . Dalam falsafah hidup saya , tak de pun ayat suruh berlembut dengan orang yang dah terlampau kasar dengan saya atau orang yang dekat dengan saya . Kali ni , aku tak boleh nak tolak ansur dengan kau sebab kau dah main dengan api tau . So , you better watch out .

Ain message aku , " Mai ~ rindu gilaa ! :') " . Pagi pagi tau dia message . Haha .. I miss you too laa beb . tak mampu nak ungkap dengan kata kata . Aww ~ ayat aku makin memoyo . Okayy . Pinjam gambar k dear ?


Ni laa dia awek kita . Haha .. 'Ain Sajda . Cun kaannn ?

p/s : asal kau message aku balik hah ? Aku tak suka . Aku rimas . Jangan kacau aku dah . Pleaseeee

No comments:

Post a Comment