Lost of words ..

# Sangat happy okay hari tu dapat ronda dengan Nad Qila . Nad's first test drive . Pheww ~ Macam mana dia menggila , macam tu jugak laa cara dia drive . Aku dengan Qila rasa macam naik roller coaster k . Pape pun , part nak keluar parking paling kelakar . Haha .. Berpeluh peluh dalam kete , gelabah + cuak takut kena kete sebelah . Agak lama ye kat situ . Haha .. Sayang korang !

# Jangan rosakkan kepercayaan aku kat kau , please ? Aku tak boleh nak panggil kau KAWAN kalau kau asyik nak tikam belakang . Kawan makan kawan . Kau kenyang ke wehh ? Setahu aku , manusia macam kita ni , makan nasi roti bagai . Kau ? Makan kawan kau sendiri ? Ish Ish Ish .. Tolong weh .

# Aku teramat sangat speechless bila kau cakap macam tu kat aku . Terharu ? Tak . Terkejut ? Tak . Sebab aku dah expect benda macam tu akan jadi . Nampak sangat dah . Sangat clear . :) Thanks btw .

# Don't let it out kalau kau tak maksudkan benda tu . Please ? Jangan jadi kasanova laa weh . Ingat aku tak tau , dah bape banyak kau mainkan ? Dengan aku , kau jangan harap dengan kata kata manis kau , kau boleh cairkan aku . No No No .. Aku bukan jenis cepat cair , nak nak pulak dengan orang macam kau .

# Semua yang diatas membuatkan aku terfikir dan kadang kala speechless . Pasal friendship , aku tak tau macam mana nak handle myself kalau masuk U kalau kawan macam Nad Qila semua tak de . Pastu , in future , tak semestinya kita ada masalah dengan kawan . Maybe dengan laki pun ada . So , aku harap , in future , I can handle myself and be myself . InsyaAllah . :)

No comments:

Post a Comment