Sweet 18 !

Assalamualaikum . :) alhamdulillah . hari ni , bertarikh 22 Mac 2013 , my dear friend NURUL AQILAH OSMAN dah masuk gang 18 . Haha .. Happy birthday my dear . Maintain bengkak k pipi tuu . Haha .. Bila dah masuk angka 18 ni , dah boleh join aku masuk wayang cte 18 laa en . Haa .. Tinggal Nad sorang . Haha ..

Qila , kalau kau baca ni , aku nak bagitau . Walau apa jadi sekalipun , aku doakan kita semua akan terus jadi kawan sampai nafas terakhir . Wuu ~ ayat budak sastera nii . Aku sayang kau weh . Dengan kau je , dah banyak sangat pengalaman kita kutip sama sama . Dengan Nad sekali . Hee ~

Pasal masa depan kita , past is past okay ? Allah dah aturkan semua untuk kita . Mungkin kejayaan kita time kita kat U nanti . Macam kakak aku cakap , tak semestinya budak straight A perform kat U . Okay Qila ? Kau kena kuat semangat . :D Ktorg ada , support kau no matter what . Okay bebeh ?

Happy birthday Aqilah . Aku sayang kau . Aku minta maaf kalau aku ada buat salah dengan kau . Aku doakan kau , sentiasa berjaya dengan apa yang kau nak . Okay sis ? Kalau kau terharu baca semua ni , maknanya kau sayang aku . Hahahaha .. :D Mai merepek je .





HAPPY SWEET 18 MY DEAR AQILAH ~~~

No comments:

Post a Comment