Kawan . :)

Assalamualaikum . :) Hee ~ nak cte sikit jee .


* Kita hadkan sikit saiz gambar dia . Sebab nanti dia tengok , mesti kembang tak kempis balik .

Alrite . Makhluk kat atas ni , kawan lama den . Nama ? Khairul Anwar . Sekolah mana ? Biarlah rahsiaa .. Siapa dia pada aku ? Deyy .. Dah cakap kan atas tuh , KAWAN LAMA . Dulu , ktorg sekolah rendah sama sama . Sekejap je pun . Aku kenal dia time darjah 4 , then darjah 5 dia pindah Perlis . Kot . Kan weh kan ? Kau pindah Perlis kan kan ? Haha .. Tak ingat sebab setahu aku , kau dulu macam nomad . Ahaha .. * maaf . Jangan marahh *

Dia ni , budak cerdik . Cerdik sangat . -_- sampai aku penat ahh dengan dia nii . Tapi , pape pun , dia sangat gelabah . Okay , takde kaitan . Haa .. Kau kau . Jangan marah tau dengan setiap perkataan yang ada kat sini .

p/s : weh , aku curi yang ni , tak pe kan ? Dah cukup handsome dah tuu . Macam apa je . Haha .. Thanks tau . :P anyway , aku saje nak promote kau kat sini , sebab aku tak de topik ! Hehehe .. Tak pe kan wehh ? Kau kan baik . Kan kan ?

No comments:

Post a Comment