Alhamdulillah .. :)

22nd May 2013

Assalamualaikum . :) Ya Allah .. Kejap nya masa berlalu . Lagi bape hari je aku ada kat Putajaya dengan family . Hati masih was was sama ada aku mampu ke tak nak sambung belajar kat Matrikulasi . Tapi , bak kata Abah , " you need to think positive . Jangan ikut orang cakap . Orang cakap susah tu sebab dia tak de effort utuk jadikan benda tu senang . Abah yakin Sarah boleh buat . " Ohh Abah ! Abah sangat faham apa yang aku rasa . People around me sangat pressure lahiriah dan batiniah aku . Wahh ! Batiniah . Tak menahan . Tapi serius laa . Dorang sangat kepoh , susah matrik ni , susah subjek matrik ni and blablabla . Deyy ! Shut up laa . Ce bagi semangat kat aku . Korang yang kepoh tu padahal tak de pengalaman pun kat matrik . Bagi semangat je dah cukup uhh . Parah manusia macam ni . Pape pun , congrats to all my cutest cunss lawass friends yang dapat tawaran sambung belajar . Alhamdulillah .

First sekaliiii , tu diaaa . My deskmate for two years ! Diyana Nur Dzulhalim . My sweetie ni , dapat Mesir . Congrats dear . Aku bangga dengan kau . Jauh nyaa kau dengan aku . Hukhuk ! Time kau message aku pasal kau nak fly Mesir , aku nangis weyy . Tak tipu . Kau belajar elok elok kat sana . Dapat boyfriend pak arab , pos sorang balik Malaysia . Atas nama aku tau . :D Hee ~ Balik nanti dapat title Dr. Diyana Nur . In shaa Allah . aku sakit , jumpa kau je nanti . Ecehh !


Malam Jamuan Pengawas

Diane diane , kalau kau baca blog aku , maybe for the last time before kau fly kan , aku nak bagitau kau yang AKU SAYANG SANGAT KAT KAU . KAU KAWAN TERBAIK AKU . KAU SANGAT KEPALA TAK BETUL MACAM AKU . boleh pulak aku menangis time ceni . Haihh .. KAU KENA INGAT SAMPAI BILA BILA . AKU SAYANG KAU . THANKS SEBAB JADI KAWAN AKU DARI SEKOLAH RENDAH . THANKS SEBAB BANYAK TOLONG AKU DALAM STUDY . THANKS SEBAB JADI PENDENGAR SETIA AKU . THANKS FOR EVERYTHING . SORRY JUGAK KALAU AKU TERKASAR BAHASA , TERLEPAS CAKAP OR PAPE YANG BUAT KAU KECIK HATI . SORRYYYYYY . ILOVEYOU SIS . :')

Next , kawan aku sorang ni pun dapat Mesir jugak . Alhamdulillah . Tu yang kau idamkan selama ni kan . Tercapai jugak . Nurul 'Asyiqin Mohd Sofian . Aku pun bangga dengan kau . Dapat overseas . Belajar elok elok , jaga diri mung kat sana . Haa ! Kau pun kalau jumpa pak arab sorang , pos balik Malaysia . Hahaha ..


Omeyyy nya diaaaaaa :)

Syiqin syiqin . Kau pun sama tau . Kalau ni post last aku before masuk matrik , kau ingat kata kata aku sampai kau jejak bumi Mesir . KAU KAWAN PALING COOL YANG PENAH AKU JUMPA . KAU JARANG ADA MASALAH . MAINTAIN BEB MAINTAIN . THANKS SEBAB PENAH TOLONG AKU JUGAK DALAM STUDY . THANKS SEBAB TEGUR AKU KALAU AKU DAH GILA TAHAP  TERUK , THANKS WEHH . KALAU TAK DE KAU , AKU MESTI DAH SEWEL . NAK SUSUN SEPULUH JARI JUGAK , MINTA MAAF KALAU AKU TAK JADI KAWAN YANG TERBAIK UNTUK KAU . PAPE HAL AKU MEMBEBEL , AKU TETAP SAYANG KAU ! :'( sedih wehh .

Yang lagi sorang ni , group member paling kecik . padahal sama tinggi dengan aku jee . Athirah Abd Samat . Makcik kecik comeyy ni dapat sambung kat UiTM . Course kejuruteraan awam . Okay laa tu kan siya ? belajar elok elok . Kau nak kahwin , bagitau aku wehh . Aku orang first terpacak depan rumah kau nak tolong pape yang patut . Haha .. Siya je , cakap pasal kahwin . Hee ~ :D


Macam cikgu kaaannn diaa ?

Siya siya ! Walaupun kau anggap aku kaklong , tapi pada aku , kau laa kaklong . Kau sangat garang . Aku pun takut . Muka comel, jangan difikir yang dia ni tak garang kayy . Tapi dia garang dengan aku and Nad laa . Sebab banyak buat hal . Sayang Siya ! KAU KENA INGAT NI , AKU TAK PENAH LUPA KAU . SEMUA YANG KAU MARAH AKU SEBELUM NI , AKU INGAT . SEBAB BENDA TU BOLEH UBAH AKU JADI MANUSIA . gaya macam aku alien je sebelum dia tegur aku . THANKS TAU WEHH . UNTUK SEMUA . <3 p="">

Seterusnya nii , aduhh ! Cun bangeett . 'Ain Sajda Mohd Alayudin . Ain dapat Matrik sama dengan aku . Tapi dia dapat tawaran yang lagi bagus . Asasi kat UPM . Tahniah Ain . Belajar rajin rajin . 3 sem setahun . In sha Allah you can do it sis . Ain budak bijak . Mungkin pressure sikit , tapi yakin dengan diri sendiri yang Ain boleh buat . Tau ?


Ain yang paling kanan kayy .

Ain kawan yang paling cun . Ain , THANKS TAU AIN SEBAB JADI KAWAN KITA YANG SELALU LAYAN KEPALA GILA KITA . SORRY JUGAK KITA SELALU SAKAT AIN . TAPI AIN JUGAK LAA YANG SELALU BUAT KITA LEMBUT HATI . tak tipu niii .. Thanks tau Ain  . Ilebiu so much ! <3 p="">

Yang last ni , dua orang ni , Nurul Nadhirah Idris and Nurul Aqilah Osman . Nad dapat sambung matrik . Kat Melaka . Qila pulak , sambung kat UPM cawangan Sarawak . Course agribusiness . Ya Allah . jauh jauh kawan kawan aku semua .


Nad yang seksi tu , Qila yang sopan buat peace tuu .

Nad Qila ni selalu jadi ala ala badut dalam geng ktorg . Yang Qila dengan blurr dia . Nad pulak , tak tau nak describe cane . Dia bukak mulut je , ada je benda yang boleh buat ktorg gelak tak ingat dunia . Nad Qila , aku dah banyak sangat cte pasal korang . Yang penting , korang kena tau AKU SAYANG KORANG . SANGAT SANGAT !

Okay . Lepas ni , semua dah bawak haluan masing masing . Ya Allah . Mesti rindu dengan zaman sekolah . kan korang ? Korang , belajar rajin rajin tau . Biar kita semua dapat grad sama sama . Macam time kita grad   Form 5 dulu . Nangis nangis . Comel jee . Aku tak kan lupa kenangan paling best dengan korang . Especially besen meletup time experiment kimia . Ain terpatah kan mende tah nama dia . Pas tu kecoh sebab terhidu bau ammonia . Seronok sangat . 

I hope that our friendship will last until jannah . In sha Allah . Love uols ketat ketat ! <3 p="">

Assalamualaikum .

1 comment: