Memories . :)

Assalamualaikum . :) post lepas sangat banyak typo ye . Malu nyaa . Mangat cte , sekali typo . Ehee ~ actually , aku agak ke - jeles - an bila Mak dengan Abah balik dari Jepun , mereka berdua cerita cerita pengalaman mereka disana . Honeymoon beb ! Haha .. Bak kata Mak , " Biar laa Mak dengan Abah bercuti . Lari kejap dari kome yang memeningkan kepala Mak dengan Abah . Sarah , kamu jaga adik adik . Jangan keje nak bergaduh je masa Mak dengan Abah tak de . Mak tau , kamu kena . " pheww ~ mak saya garang ? Bukan garang . Tegas . Haha .. Part best bila Mak amanah kan aku jaga adik adik . Dah kata kakak , memang guna kuasa veto laa . Tapi part yang aku menyampah , sedap oren limau ais dorang buat aku jadi drebar rasmi . Macam apa je enn ?

Mak cakap , biar laa kamu jadi drebar deme . Mak dah bosan amek dorang ke hulu ke hilir . Nanti kamu dah masuk U , tak de sape dah dorang nak suruh . Nak suruh Mak ? Jalan kaki laa alamatnya dorang tu . Yeahh ! Thats my Mom . Haha .. keje senang . Suka suruh adik adik jalan kaki . Padan muka pun dorang . Tak nak susah langsung . Menyampah . Kenangan yang aku dapat sepanjang dapat lesen P ni dengan adik adik aku , yang aku paling tak dapat nak lupa time bawak dorang pegi Alam , tengok cte G.I. Joe . Pheww pheww ~ sweet k . Bagi aku , memang sweet . Haha .. kenangan ~~

Kat rumah , aku paling manja dengan Mak . So , aku tak tau la cane kalau aku dah sambung belajar nanti uhh . Dah la aku yang selalu urut urut Mak , tdo dengan Mak kalau Abah pegi outstation . Nanti Mak tak de kawan . padahal Mimi dengan Udin ada je tau . Nanti masuk U , tak dapat makan yang Mak masak . Huaaaa ~ kaklong yang belajar kat KL pun boleh homesick , ni kan pulak aku nanti pegi ceruk Gopeng sana . Jauh wooo ~ mai gelabah nak sedih .

Baru baru ni balik kampung , sebab Mak dengan Abah nak mengundi kan . Walawehh . JAM ! Haha .. apa motif aku bagitau jam tak jam highway PLUS tu . Yang nak aku cte , aku dah lama tak balik kampung . Bila dapat balik kampung , dah semestinya laa aku cari LAKSA PAK NGAH . MashaAllah ~ kecur air liur aku sekarang nii . Okay . Skip pasal laksa . Haha .. yang paling penting , kalau balik kampung , apa masalah kau nak cari masakan bandar kan ? Kau nak masakan bandar , kau balik lubuk kau . K k mai gila . Dinner aku masa tuh , memang totally lauk kampung siaaa ~ masa makan tuh , teringat time kecik kecik mak penah cte yang aku sendawa bagai nak bergegar rumah Opah . Ehehe .. tengok laa badan aku macam mana uh dulu . TEMBAM NAK MATI . -.-

Oh ohh ! Kaklong . Adik mu yang comel lagi cun ni rindu kat kau . Nanti kita dapat lepak kejap je ohh . Kau final habis minggu depan . Ada masa nak lepak dengan aku pun , seminggu before aku membadak kat Gopeng tuhh . Huaa ~ sumpah aku rindu kau . Nanti aku sambung belajar , susah nak jumpa wehh . Sobs sobss . Kau laa the only kakak yang aku hado kat dunia ni . Aku tak penah ada kakak lain tau . Haaa . Rindu kau ah wehh . Nak call , kau busy study . Kau buat exam tu elok elok wehh ! Nanti kau balik , kau WAJIB KELUAR RONGGENG DENGAN AKU . Faham ? I miss you like crazy , sistaaaa ~~~

Cukup sampai sini . Sat lagi makin merapu aku . Yang penting , kaklong . Aku rindu kau . Full stop . Selamat membaca . Kalau ada typo , baca macam tak de typo . Faham ? Haha ..


Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment