Pakwe saya :D

17th May 2013

Assalamualaikum . :) Hari ni hari Jumaat . Pengulu segala hari . Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas . Korang pun , cakap Alhamdulillah cepat . Hehehe .. Oh ohh ! Post title kuhh . Mengapakah ? Ehh .. Aku tak de pakwe punss . Tapi saje nak ngaku ngaku ada pakwe .

Korang mesti dah tengok Iron Man 3 kannn ? HANDSOME kan Tony Stark ? Please cakap dia handsome . Haha .. Aku cair woii tengok dia . Robert Downey . Aww ~ Downey . Dah macam url blog aku . Haha ..


Aww ~ Look at him . Haha .. Aku tak tau latar belakang dia . Aku tak peduli pun sebab aku just suka dia bawa watak Tony Stark yang ala ala macho gituhh . Haha .. Kbai . Wee ~ Sampai dua kali haa aku tengok cte ni . Semata mata nak nengok dia . Bhahaha .. Tak de lahh . Dah orang nak belanja kaan . Tak elok tolak rezeki . Thanks ye mereka mereka yang belanja kita . Ihik . :D so , ni laa pakwe aku . Korang tak kenal , buat buat kenal je . Jangan rampas dia kayy . HAHAHA .. Mai dah start sakai . Better i'm leaving . Hee ~

Assalamualaikum .

2 comments:

  1. untung la dah ada BALAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang tu jeles ke apaaaa ? HAHAH .. biar laa nak ada balak ke tak . sebok jee . :P

      Delete