The day has coming .

26th May 2013

Assalamualaikum . Post ni , ada mode sedih sikit . Prepare tisu cepat . Ehem ehem . Whatt ? Hari ni last aku kat rumah . Esok aku sah jadi milik Kolej Matrikulasi Perak . Ohmaaaiii . Takut . Nasib baik ada kawan kat sana . Kawan kawan yang doakan , terima kasih banyak banyak . In shaa Allah kalau pointer exam aku gempak , aku kredit kan untuk korang sekali . Family aku sudah semestinya ,

Semalam , 'Ain dah start orientasi Asasi kat UPM . 'Ain cakap , dia takut . Kan best kalau semua dapat tempat belajar yang sama . Dapat protect each other macam zaman sekolah dulu . I miss you my dear . Aku rindu kawan kawan lain jugak . Okay . Can't continue my writing sebab nak nangis . Hukhukhuk ..

Doakan saya ye , kawan kawan . :')

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment