2 in 1 macam milo .. :D

Assalamualaikum . :) * jawab jawab * hihi .. Apa maksud post title aku tu ? Maksud nya , ada dua cite dalam satu post . Tak boleh ? Pening nak baca ? Ehh .. Suka hati aku laa . Blog ni sape punya ? Aku kan admin ? So diam . * memang aku suka cakap macam ada orang nak respons . HAHA .. MAI GILAAAA * Cite first pasal orang busybody . Wahh ! Makhluk cenggini memang aku tak suka dia hadir dalam hidup aku . Semua pasal life aku dia nak tau . Apa kes ? Kalau nak ambil berat pun , agak agak lah kan ? Jangan laa sampai aku balik kampung , keluar dengan sape pun kau nak tau . Ambil berat ala kadar sudah . Lain laa kalau kau bespren aku . Memang aku cite semua laa . Ni , kenal pun setakat tegur tegur . Ada hati pulak tu nak tau semua benda . Haruuu ~
Bukan aku tak suka orang ambil berat pasal aku . Aku suka . Aku appreciate benda tu . tapi , kalau dah cross the line , memang maki je laa aku bagi as the reward . * sorry * Sebab aku tak suka nak menyusahkan orang dengan tambah masalah kat orang lain . So , aku lagi suka pendam . Makanya , certain orang je laa yang tau masalah aku . Hee ~ aku rasa laa kan , sape yang busybody pasal life aku tu , mesti dia perasan yang dia tu kawan aku paling baik kan ? Wahh .. Jangan macam tu okay ? Sebab aku tau sape kawan aku , sape lawan aku . jangan memandai mandai nak declare jadi kawan baik aku . * minta penumbuk aku je sape yang macam tu * Hewhew .. so , jangan nak busybody sebab percaya laa . Bukan semua boleh tahan dengan sikap orang yang busybody tak tentu pasal ni . Especially pasal partner . Lagi aku rimas .
" Eh mai . Kau single ke ? "
" Kau tak kan tak de balak kot ? Biar betul . Akak hot kot kau kat sekolah .. "
Susah kan orang yang penyibuk macam tu ? =__=
Cerita 2 pulak .
Sape ni ? Yang kanan tu , aku . :D yang kiri tu , kakak kesayangan dunia akhirat aku . Hee ~ gomok kan aku ? Ye aku tau . Gambar ni , aku terjumpa kat FB . Hehe .. Ramai yang comment tang pipi laa . * awang kata macam burger pipi aku * Dulu dengan sekarang , sama je . tapi , rasa nya sekarang lagi overdos kot tembam nye . * makan je keje kau * Haa .. ado beza tak dengan sekarang ?
Gambar atas ni pulok , tahun lepas punya gambar . Time abah grad . Wink wink ! ^__^ gemok kaaannn ?
Pas tu kann , cara penulisan aku pun nampak sangat beza uhh dulu dengan sekarang .Tengok balik segala comment kat FB , post lepas lepas , cara aku taip , memang err .. HAHA .. Lain gila wok . Bak kata Abah , " Anak Abah yang sorang ni , badan je kecik , perangai pun macam budak kecik . Tapi kalau dah bukak mulut ke apa , memang macam orang besar . " Matang dari umurkah aku ? Haha .. Pape pun , setiap perubahan yang berlaku dalam hidup , mesti ada hikmah di sebaliknya . Kan kan ? Hee ~ enjoy your day peeps ! Love ya . <3 Assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment