Childhood .. :D

Assalamualaikum . Mun Mun ! Aku dah baca blog kau . HAHA .. K . Gambar gemok tu jugak kau amek . Bughok bhaii muka time tu . Tapi , tak pe lah . Hee ~ So , zaman korang kecik kecik kan , korang suka buat apa ehh ? Macam aku dulu kan , aku budak kampung . * realiti k * So , permainan ala ala klasik budak kampung dolu dolu memang dalam genggaman aku je laa . ecehh * ayat minta kaki tu * Galah panjang , batu seremban , congkak , ting ting * aku tak tau nama sebenar dia apa * memang tak payah cite laa . Celik mata je , keluar rumah dengan tak mandi apa nye , ajak kawan kawan main . Kalau budak zaman sekarang , celik mata je , on laptop . Tak pun , tengok fon . Yang ada pakwe makwe memang toksah cite . * aku pun macam ni jugak . jangan risau *

Kalau dulu , panjat pokok , orang tak heran . Tapi kalau tengok sekarang , manja je semua . Aku penah je panjat pokok rambutan Opah kat kampung . Heaven gila k ? :D bila fikir balik , masyaAllah . Aku dulu teramat sangat nya nakal . * tak tipu wok * kalau kat kampung , kita yang budak kecik , orang tak heran sangat nak buat apa . Sebab independent * yo yo o je aku * kalau orang kat bandar ni , peel dia lain sikit . Tu pasal aku bila pindah Putrajaya , aku sangat rasa macam rusa masuk banglo . * dah tak main masuk kampung ke apa * ye laa . rumah kat Putrajaya yang aku duduk sekarang , apartment * promote jap * kalau kat Kuala Kangsar tu , aku duduk rumah bawah . Memang lain sikit laa rasa en . Tapi , lama lama duduk , rasa betah laa . Hee ~ tapi , tetap jugak RINDU kat kampung . :'(


Ni gambar time tadika . kot ?

Percaya tak , muka ni laa yang pernah jatuh buaian , pas tu kena jahit kat kepala ? Muahaha .. Ada lagi kot bekas jahit kat kepala tu . Botak sikit kat kepala . Wuwu ~ nakal yang comel . KBAI MAAAIII . =.= Masa tu , tengah main doktor doktor dengan Kaklong kat buaian . Woot woot ! Pas tu , aku ni pun tak tau laa apa pasal yang tak reti duduk diam macam cacing kena belacan * patutnya binatang apa eh ? k tak pe . buat anjakan paradigma sikit * Haa .. tah cane , aku terjatuh . Free je kepala kena skru kat buaian tu . Panjang jugak laa . Tak sakit tau masa tu . Sampai hospital , masa nak kena jahit baru rasa sakit . Live pulak dia jahit . =.= Suara aku je yang bergema dalam tu . Dah tu , saiko aku , jahit masa aku tengah sedar . Memang nampak laa segala jarum bagai . pfft ~ Sejak tu , aku fobia nak naik buaian besi tuhh . Tengok dari jauh je orang naik . =_=

Lepas tu , korang ada bantal busuk tak ? Ada ? Yosh ! Kita gang . :D bantal busuk aku ni , dari aku kecik sampai ke besar ada dengan aku . * dah tua pun berbantal busuk * uihh . Kalau tak de benda tu , memang tak tido malam beb . Haa .. nak kahwin , aku pertimbangkan sama ada nak buang atau tidak bantal tu . * pun bolehh macam tu Mai * betul ke orang yang ada bantal busuk ni , budak manja ? Curious . Hmm ..

Hee ~ masa kecik , memang nakal tak terkira laa . Dah besar ni , boleh fikir mana betul mana salah kan . Tapi , ada jugak yang cakap aku dulu masa kecik sombong , jual mahal . * rasa nak sekeh jee * So , childhood aku sangat laa seronok . Daripada budak kampung yang comot gemok tembam , transform jadi budak bando yang masih tembam dan gemok . :P


Dengan ini , nak buat pengakuan sikit . Ehem ehem .. Testing . Okay . Ehemm . KAKLONG , DAKU RINDU SAMA DIKAAUU ~ uhukk . :( Kaklong yang sentiasa sekepala sekaki setangan semulut dengan ku * apakahh * okayy . tutup cite kau Mai . Assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment