5 things that describe myself #3

hihihi .. sambungan . k baca baca .. :D
5 . SUKA KACAU ORANG . hobi aku kot . paling best kalau dapat menyakat tunang aku . ;) nanti dia mesti cm ni , ' maaaaiii ~~ ' tak tau sebenarnya aku ikut perangai sape yang suka menyakat ni . memang kalau tak usik kacau orang dalam sehari , memang rasa kosong je . * poyo gilaaaa ~ * so , sape yang penah kena sakat usik kacau dengan aku , minta maaf ye . * credit to my deskmate , DIYANA * minah tu selalu gila kena dengan aku . HAHA .. seronok k . * tiba teringat semua kenangan tahun lepas * dah , tak nak continue . sedihh . :'(
4 . SUKA JELING ORANG . hee ~ dah cari pasal enn , memang aku stare maut laa beb . lu cari pasal , wa balas . lu duduk diam , wa tak kacau lu laa bro . so , jangan berani kacau kaklong laa . haha ..
3 . GEDIK . kot ? haha .. tah laa no comment . korang ada comment pape ? sila text saya ye untuk beri kan hujah kalian . haha ..
2 . TAK SUKA ORANG PANDANG RENDAH KAT AKU . oii ~ bukan maksud aku pandang rendah tu , pandang aku sebagai seorang yang rendah , tapi pandang rendah laa . alaa ~ malas nak explain . haha .. kalau nak pandang rendah , kau ada cermin tak kat rumah ? ada ? besar pulak tuhh ? haa .. cun ! kau pergi cermin diri kau tu dulu sebelum nak pandang rendah kat aku .
1 . KALAU AKU TAK SUKA ORANG TUH , AKU TAK CAKAP . so ? kena faham sendiri laa . kalau aku dah tak layan kau semesra macam aku layan orang lain , maknanya kau boleh angkat kaki kau . nyah dari hidup aku . * ramai kot aku buat ceni * sorry laa , bukan tak de mulut nak cakap , tapi kalau aku dah tak suka , aku memang tak layan . so , gedik nak rapat aku , pahal ? perigi cari timba gilaa ~ * peribahasa dahh dia * kalau dah tahap aku direct cakap yang aku tak suka , tu maknanya tahap kesabaran aku dah melampau lampau ye ? k , harap maklum . :)

No comments:

Post a Comment