best memory ever !

Hulahuu ~ satu gambar ni , memberi seribu satu cerita . haa ~ dalam satu gambar je , macam macam cte ada disebaliknya . * aku ulang balik kan maksud ayat dia ? * gambar ni , taken 2 tahun lepas . masa aku dan 3 lagi makhluk tuh form 4 . * nampak muka budak kaann ? * masa ni , kami 4 orang sangat sangat rapat . ada acara pape dalam kadet polis , mesti muka ktorg 4 orang ada . even Nasu sekolah 9 , benda tu tak jadi penghalang untuk ktorg terus jadi kawan since form 2 . banyak sangat kenangan yang ktorg kumpul sama sama .
Gambar ni ktorg amek masa nak pegi latihan menembak untuk pegi kebangsaan tak silap . sebelum naik trak , ktorg meronggeng dengan kamera Qila . macam yang aku cakap , bila aku dah dapat kamera , memang pose tah pape . * muka aku macam nak kena tampar kan ? * masa ni , rasa macam tak nak berpisah je dengan semua kadet yang ada . hubungan ktorg sangat rapat macam adik beradik . Gambar ni la aku rasa paling mahal sebab susah k nak amek gambar dengan nasu ni . budak hot kot dia . pas tu , susah gak nak amek gambar kami bertiga . so , this picture is too precious for me . sangat sayang gambar ni . ehee ~ sayang Nur Nasuha Nazim , Nurul Nadhirah Idris and Nurul Aqilah Osman .

No comments:

Post a Comment