5 things that describe myself #2

huhahuha .. i'm back . jom sambung baca lagi 5 . HAHA ..
5 . TAK SUKA UPLOAD GAMBAR DALAM MANA MANA ACCOUNT YANG AKU ADA . * bajet cm banyak je account yang kau ada mai * aku mengaku yang aku memang teramat sungguh sekali nye suka amek gambar . * pantang nampak kamera wok * tapi tapi tapi , tak suka upload uhh . tak tau laa asal . maybe sebab pada pandangan aku , yang upload bebanyak gambo dalam account tuh , cam gedikss . upss ! sorry k sape terasa . ni pendapat aku jee ~
4 . SANGAT SUKA MAKAN . ahaha .. :D aaa ~ macam korang tak suka makan lak enn ? what ?? tak suka ? INI SEMUA POYOOO ~ k poyo . sape tak suka makan tuh , aku tak tau laa penyakit ape yang melanda kat diri korang . haha .. aku bersyukur gila dapat family members yang sangat GILA akan makanan . tapi , pasal berat badan , tak payah cte laa . * tak payah gedik nak tau . baca diam diam je *
3 . KALAU AKU KAHWIN , AKU TAK NAK CINCIN . haa ~ yang ni , aku tak tau ape masalah aku sampai tengok cincin pun , rasa macam =.= . haa .. tu lahh reaksi aku bila tengok orang pakai cincin . tak kira la , cincin tunang ke , kahwin ke ape ke , aku memang tak suka . * awak , kalau nak kahwin nanti , bagi saya bracelet ye ? *
2 . SANGAT PROTECTIVE . k . tak tau asal sejak aku pindah Putrajaya ni , aku sangat jadi protective . tak ksah laa , pasal kawan ke , adik beradik aku ke , sepupu sepapat ke . aku memang pantang kalau orang kacau orang yang dekat dengan aku . paling panas kalau mainkan perasaan kawan kawan aku . pheww ~ memang dah ready sangat ahh nak kena sembur dengan aku enn kalau buat hal cm tuh . even ada orang nak kacau adik aku pun , aku sound depan , ni kan pulak kalau orang dah mainkan kawan aku . * sangat benci orang yang macam ni * so , beware haa ..
1 . PANTANG GILA OII ORANG KACAU AKU TIDO . yang ini memang aku laa . aku sangat tak suka orang kacau aku tido . tak kira laa kacau aku ke , kejut aku sebab benda tah pape ke . memang aku melenting ar . penah je , tahun lepas . aku tengah tdo sebab mengantuk gila dalam kelas . sekali ada laa pulak classmate aku ni , dengki tahap dewa , pegi ketuk meja sape tah pas tu cakap , ' bangun laa , solat . ' tah mende ar kau , sengal ! memang lepas tu mati mati ar kena maki dengan aku . seharian aku badmood . padahnya kacau aku tdo .

No comments:

Post a Comment